پذیرش دانشجو در سه رشته مقطع کارشناسی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی( بدون کنکور) در دانشگاه علم و فرهنگ

دانشگاه علم و فرهنگ در رشته‌های هتلداری، آمار و سنجش آموزشی و هنرهای اسلامی گرایش نگارگری مقطع کارشناسی براساس سوابق تحصیلی(بدون کنکور) دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ؛ سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص تمدید مهلت ثبت نام برای شركت در پذیرش دانشجو صرفاًبر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری مهرماه سال 1399 اطلاعیه صادر کرد.

بر این اساس، متقاضیان باید تا تاریخ 1399/07/07 پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته از طریق درگاه سازمان قابل دسترسی است) و اطلاعیه مورخ 99/05/26 درخصوص اعلام اصلاحات و كدرشته محل‌های جدید در پذیرش دوره مذکور و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذكور اقدام نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی كه قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

همچنین لازم به تاکید است اطلاعیه این سازمان درخصوص اعلام اصلاحیه سری دوم دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در پذیرش مذکور (درصورت وجود) در روز دوشنبه مورخ 99/06/17منتشر خواهد شد.

موشن گرافی رشته‌های بدون آزمون دانشگاه علم و فرهنگ