پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می کند؛

شکوفایی ایده های برتر فناوری های نرم، در یک جشنواره تابستانه

جشنواره ایده های برتر فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی» به همت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در راستای کشف استعدادها و ایده های خلاقانه مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ به نقل از سیناپرس، همزمان با سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی «جشنواره ایده های برتر فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی» به همت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.


گفتنی است، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ،نخستین مجموعه علمی و فناوری است که با هدف تجاری سازی فرهنگ، هنر و صنایع فرهنگی در تلاش است تا تحول عظیم در اقتصاد و فرهنگ کشور با بهره گیری از ظرفیت های موجود در داخل کشور ایجاد کند.

از این رو «جشنواره ایده های برتر فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی» یکی از رویدادهای این مجموعه است که در راستای کشف استعدادها و ایده های خلاقانه با محوریت فناوری های اجتماعی، فناوری های رسانه ای، فناوری های هنری، فناوری آموزش، میراث فرهنگی، گردشگری، موسیقی، صنایع دستی، صنایع دیداری – شنیداری، فناوری اطلاعات، هنرهای تجسمی، اسباب بازی و سرگرمی، طراحی صنعتی، گرافیک، نشر و چاپ، معماری، هنرهای نمایشی، نقاشی، عکاسی، مد و پوشاک، رسانه، بازی های رومیزی، تبلیغات و بازاریابی برگزار می شود. تا 8مردادماه 1400 ، به شماره تماس 09024343845 از طریق واتساپ ارسال کنند.

همچنین ایده های برگزیده از حمایت مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در مشاوره، استقرار و سرمایه گذاری برای تولید بهره مند خواهند شد.

اعلام نتایج داوری، 16مرداد ماه سال جاری است و آیین اختتامیه این جشنواره 19 مرداد ماه1400 برگزار می شود